Hot or not?

Det er innlegg om seksuell trakassering. Ironisk. Jeg fikk nettopp en telefon. Den var ikke så så veldig informativ, egentlig, det var bare en person som stønnet høylydt... Det virket som om h*n koste seg, og valgte å ringe med i det øyeblikket.
Det er ikke første gang. Jeg har også fått meldinger fra personer som sier de onanerer mens de ser på snapen eller bloggen min .
Hva synes jeg egentlig om dette? Det er jo veldig smigrende at noen synes jeg er heit, da.
Samtidig er det litt forstyrrende, bokstavelig talt. Jeg må jo avbryte det jeg driver med, gå ut og ta telefonen. Egentlig burde jeg fakturere slike oppringninger. Ja, tror jeg skal gjøre det fra nå av.
Takk for komplimentet
#alwaysbebeautiful

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Yay-ga!

It's called homo sapiens

Carte Blanche