Going Rouge

Ok. I'm back. For now.

Dette har vært en snål dag.

På snap har jeg jo snakka om et tilbud fra Blogghuset om å selge blåggen.  Tusen tusen takk for alle kommentarer og meldinger fra dere, mine kjære følgere, som sier at dere vil følge meg uansett. I love you. Det er dere jeg gjør det for.

Blogghuset kom med et utrolig uproft og useriøst tilbud som jeg avslo. Det blir ikke noe salg. Jeg er jo klar over at ikke alle bryr seg om, eller forstår seg på, blågging. Og det er jo greit. To each their own. Det betyr imidlertid ikke at blåggere faktisk ER dumme og lettlurte. Vi er knallharde forretningskvinner,og tjener FETT!

Dette seminaret har vært sykt inspirerende. Jeg har lært masse. Jeg har tenkt masse.

På tampen opplevde jeg det enhver blågger frykter mest: jeg ble hacka. To personer ble såret av innhold på min blågg. Det gjorde innmari vondt. Og det krevde immidiate action.

Og med det annonserer jeg en ny era i blåggosfæren  Jeg har sparket det gamle managementet, ansatt noen ufattelig dyktige, ressurssterke kvinner som plutselig stod mellom jobber, og er klar for å begynne på nytt som THE REAL DIREKTØRFRUE!

FØLG MED! FØLG MEG!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Yay-ga!

It's called homo sapiens

Carte Blanche